معرفی جدیدترین کیت بدنه کمپانی M
 

 کمپانی m power، از طراحی کیت بدنه منحصر به فردی، برای برخی از مدل های سری 3 و 5 ب ام و خبر داد، و همزمان برخی از شاخصه های آنها را معرفی کرد. تقویت شاسی، بهبود قابلیت های آیرودینامیک، و تزئین فضای داخلی به شکلی که هوش از سر مالک خودرو بپرد!، از جمله نکات مشترک این کیت های بدنه به شمار می روند. 

به گزارش وب سایت مجله ماشین، مسئولین کمپانی تاکنون اطلاعاتی راجع به تاثیر این کیت های بدنه، بر روی پیشرانه اتومبیل ها، منتشر نکرده اند.
شاخصه های کیت های بدنه مربوط به مدل های سری 3 ب ام و: براگیر جلو، رکابهای جانبی اسپرت، براگیر و دیفیوزر عقب، خطوط مسابقه ای، پدالهای استیل، زیرپائی های ام، جدیدترین نسل فرمان الکتریکی انحصاری ام، در نظر گرفتن پوشش چرم آلکانتارا برای غربیلک فرمان، و اهرم ترمز دستی، و قابلیت نمایش اطلاعاتی از قبیل: میانگین مصرف سوخت، سرعت، دما، میزان فشار جانبی وارده بر خودرو، تایمر، ثبت شتاب صفر تا صد و صد تا صفر و ...

 

شاخصه های کیت بدنه مربوط به مدل های سری 5 ب ام و شامل مدل های 528، 535، و 550 انژکتوری: تمامی مشخصات کیت بدنه مربوط به سری 3، به همراه استفاده از فیبر کربن در ساخت بالچه های جلو، و فضای داخلی.
گفتنی است استفاده از تایرهای پیرلی p-zero، دیسکهای ترمز بزرگتر با کالیبرهای برمبو، سیستم اگزوز انحصاری m، و رینگ های اسپرت بسیار زیبا، از دیگر مشخصات مشترک این کیت های بدنه به شمار می روند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 194
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 736
بازدید ماه : 12923
بازدید کل : 462637
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2